quarta-feira, 4 de setembro de 2013

[Crítica] Only Us (Fool's Gold #6.1), de Susan Mallery

Only Us: A Fool's Gold Holiday Novella (Fool's Gold, #6.1)Only Us: A Fool's Gold Holiday Novella by Susan Mallery
My rating: 3 of 5 stars

★★★☆☆

Sinopse:
Pet groomer Carina Fiore wants nothing more than to confess her feelings to the man she loves. She's drawn to veterinarian Cameron McKenzie's good looks, caring nature and especially his devotion to his young daughter. But he's also her boss and a good friend. Putting her heart on the line could cost Rina both her job and their friendship forever.

Since his divorce, Cameron hasn't been willing to trust his heart--or his daughter--with anyone else. For months he's pushed away all thoughts of taking Rina in his arms and kissing her, unwilling to risk their friendship for a single night of pleasure. But when a kiss under the mistletoe unlocks the simmering passion between them, Rina and Cameron may just find love for the holidays after all....
Fonte

Opinião:
Consegui encontrar várias novellas desta série e resolvi ler as que tenho em atraso, visto que já terminei o volume #8 (Summer Nights) da Saga. Esta é a segunda - o volume #6.1, intitulado Only Us: A Fool's Gold Holiday Novella.
De seguida, vou ler e dar a minha opinião sobre o volume #6.2 (Almost Summer), antes de continuar com a Saga.

Gostei do pouco que vi do Cameron em Only Yours e fiquei intrigada quando soube que este volume o tinha como protagonista.
Apesar de ser interessante, o romance entre os protagonistas não mexeu muito comigo... :/
Mas... adorei, adorei, ADOREI rever o Simon! É das minhas personagens favoritas desta Saga e, em conjunto com o Montana, formam um casal magnífico. Estão, sem dúvida, no meu top de casais favoritos desta série. Adoro-os! :)
Concluindo, é um livro leve e cheio de espírito de Natal, mas que deixou algo a desejar...

Ver outras críticas

Sem comentários:

Enviar um comentário